Saturday

AKTIVITI PEMULIHAN.

Tumblr_lgb01c0ra11qh2l6zo1_500_large
yaww :D
that day aku gile bosan, ye la ngah feel down kan. so aku text my lesbo baby.
dorang ajak aku hang out, haa what a relieve.
at least takde la aku melangut jek dalam rumah.
macam ary2 biase. hoohh =..=
that's the reason aku sayang kat dorang. 
understanding, lesbo, qiut, couraging, silly, and what so ever lahh.

193710_11470071_m_large
*okeh muke aku memang buruk.
mate bengkak. pahampaham lahh.

hey soul sistahh, tenks for the one whole day with laughter.
auumm <3
mule2 jenjalan pegi mekdi, jumpe kengkawan baru.
haiisyy sumpah aku bengang, makan beradab lagi nokkk.
ouhh tekejut maakk ~
haahhhaa CHOIII 

then pegi jenjalan lagi,
pastuh pegi kepsi, eah memang betambah kilogram aku camnih =.=''
kite melantak, pastuh samok buli budak kepsi tuh.
kejap ko mintak tisu,
kejap ko mintak sudu,
kejap ko cakap sala order,
tapi pesal tak mintak number dak tuh?
hahahh.

then kite jenjalan lagi, lagi dan lagi.
sampai aku da tak rase lutut aku.
pastuh jumpe abang form6 due orang keje kat situ,
yumie tegur dorang.
sala sorang tuh aku penah tegurtegur kat dalam pesbuk jek.
tapi bile da depandepan aku senyap jek la.
kang nanti dye cakap aku over plak.
tapi malam tuh dy text aku kat pesbuk,
nape tak tegur dye?
okeh, sebab mase tuh gigi palsu aku kat dalam beg.
so tak bule nak cakap.
-00-


Tumblr_lh5c106cze1qd58euo1_500_large

*about that guy, dye tau pasal entry aku kat blog.
dye kecik aty kot, so break up la.
sedih? for sure laa ~
he was a part of me.
however, aku realize, maybe he's not the one.
and i'm not good enough for him. [ye ke?]
whatever, there's another perfect girls for him.
MUNGKIN ADE YANG LEBIH BAIK ;D
macam dye penah cakap dulu.
ouhh shit, i hate this fragile feelings.
i'll be fine soon.
I WILL.
I WILL.
I AM WILL.
I AM.

hohh ^^ ~



AMEERA RAMLY
165 CM