Wednesday

for her.

Tumblr_lkaivx0oop1qiikj4o1_500_large

to my dearest capital S.
I have a few words for u.
well, actually banyak lahh.
aku tau pe yang kau rase skang.
tapi maybe aku tak paham how hurt it is.
just denga cerita kau jek takkan bantu selesaikan probs kau.
as friends, ape yang aku boleh buat cume bagi kau nasihat,
bukan menghasut.
pape pon jadik, kau kene pikir kan orang yang kau sayang.
and most important, orang yang sayangkan kau.
kau nak buat ape pun, buat lah.
aku as kawan, slalu support kau.
kan kau penah tanye kat aku,
"kau rase kite akan bekawan sampai bile?"
pastu aku cakap pe?
"kite kawan sampai mati, bf boleh beganti, tapi kawan takkan ade ganti"
kau ingat tuh sampai bilebile.

kau ingat tak mase mulemule kite masuk form 4,
kite tego pun kengkadang jek.
tapi ade mase tuh aku datang tempat ko, sebab aku tak nampak papan hitam.
pastuh sambil salin note literature,
kite bebual.
tak sangke plak boleh ngam ngan ko.
pastu ketawe tebahakbahak.

then bile masuk form 5, 
kite makin rapat. kite share pape hal sesame.
kau slalu cite pasal E.
pastuh kau ade belikan aq teddy bear yang gantunggantung kat henpon tuh.
cumel kan.
macam kau, hihi.


Tumblr_lgwhkz0x4h1qeymcqo1_1280_large

pas spm,
kite rapat ngan dye plak.
best kan, kau, aku, dye.
da cam pawerpaf-gel.
yeah! perfect three =3

aku suke bile tiaptiap kali kau, aku, dye kuar sesame,
kau akan cakap 
"aku sayang korang"
pastu mesti aku tengok kau lain macam.
tapi sebena nye aku pun sayang kau.
tapi sesaje jek tak nak tunjuk kat kau.

aku nak kau tau,
ape pun yang jadik kat kau, aku, atau dye.
kite ade each other.
bia lah orang nak cakap kite lesbian ke, gay ke.
cume kite je yang tau,
every pain, laughter, sadness, 
that we shared together.
kau ingat tu,
sori pasal semalam.
aku nak reply text ko tapi aku tertido.
hee.
ily S + Y <3

side by side or miles apart,
good friends are always close to the heart.
AMEERA RAMLY
165 CM