Tuesday

to the future and beyond ~

yaww. selamat hari rabu dunia!
rindu lahh, dah lame tak update blog aku yang dah usang ni.
baru tukar header tau. cantik tak? cantik tak?
tak cantik dah, yang buruk blog aku. bukan blog anda.

bestnye, tukar2 status aku. kejap in a relationship, kejap single. untung laa dapat merase semua status yang ade kat fesbuk tuh.
seronok lahh kau kat sane ketawe kan aku.
baru budakbudak lagi kot, cam orang tuh cakap kat aku. betul agak nye pe dy cakap tu.
tetibe senyap, nak cakap kat aku "aku tak pernah merasai nikmatnya percintaan bersamamu"
ouhh tolong lahh, geli makk. *tangan kat bahu, mate ke atas, idong kembang.


Tumblr_lk8bo4gfnp1qin4bco1_500_large_large

perlu ke ini semua? ouhh, sentap ayat.
FINE, tak kesa pun. kau kan hotsentap, senang je cari spare baru.

komitmen AmeeraRamly : duit, keje, study, dslr, family, girlfriend.
kau dah terkeluar dari senarai nampaknye. ouhhmaii, how come.
same2 lah kite doakan supaye aku berubah eah.
cam kawan skola aku slalu cakap,

"arwah tu baik orang nye"
sape arwah tu, aku pon tak tau.

5834486736_ab0d64d864_z_large

abis cite pasal kau.

___________________________________________________

rindu kau, noor amira, nur ameera nabihah, issyazwani.
semua dah pegi blaja. blaja rerajin eah.



aku apply UITM, tapi tak tau lah dapat ke tak.
mama suruh masuk UITM, insyaAllah kalau ade rezeki, masuk lah.
untuk optional kedua, aku apply

recently, aku pegi check student portal uitm.
tak dapat. ye, tidak mendapat nye punn.
dammit!

Tumblr_lmffm1kyuo1qkbnb4o1_500_large

*okeh, entry aku kali nih mencarut entah pape jadah.
memang slalu mencarut pun. hehe.

ouh, last but not least.
hepi birthday abang botak~
save the date.



AMEERA RAMLY
165 CM