Thursday


selamat hari kamis semua orang yang tengah stalker blog aku nih.
ade ke yang stalk citer dye skang?

aku ngah bizi menjalani harihari bahagia aku sebab tengah cuti sem kan kan.
auuwww best nye bile bangun pagi tak perlu fikir nak kene pergi kelas, nak kene gosok baju, atau essemen yang tak bersentuh, atau pape je lahh yang related ngan hal-hal keduniaan kat sane.
uhhh yang paling penting skali, tak perlu bangun awal pepagi untuk siap2 pegi kelas BHAHAHAHAAA. *ketawe jahat*
nampak sangat aku nih slalu bangun tido lambat kan. xD
takpe, kite serupa, aku tau kau pun same. dan dan lahh ary cuti pun nak bangun awal kannn.
bagai mane aku memanfaatkan cuti aku?
haahh, seperti student2 lain, aku memnfaatkannye dengan mase tido yang terlebih sehingge menimbulkan kilangkilang taik mate di sekeliling kelopak mate. itu perkare biase.

jadi aku wat beberape perkare yang agak tak best tapi memang tak best. best kan ayat.
aku try wat friege->aku tak reti eja* baru sendiri dengan harapan kononnye nak berjimat tapi memang tak jadi lahh sebab tangan aku ni bukan tangan seni, tangan aku dulu kene bedung kan. so seni dye ke arah lain kot.
jadi aku tak puas aty sebab bile tak jadi, muke aku yang memang dah sedia tak cun macam scha alyahya tu jadik makin kelakar, buruk dan dikutuk oleh merekamereka yang berade di sekeliling aku.
adik aku cakap rambut aku macam aunty cleaner kat skolah dye, makcik rubita.
tak bape rase nak terhina sangat lahh.  -..-''

ok setelah itu, aku memanfaatkan cuti sekolahsem bersamesame little cuzzie.
standard lahh kaau dah berjalan dengan budakbudak yang belum baligh dan jati diri belum mantap lagi nih kan,
asyik tarik aku masuk kedai mainan jek. brani dye mempermainkan aku. chett.
ok takpe, demi kebahagiaan korang lahh bebudak, aku rela  :D
oke oke aku yang ,mane satu? teka lah teka lahhhhh.




AMEERA RAMLY
165 CM