Tuesday


Tumblr_mdgh3zwtfe1qze8quo1_1280_large

selamat hari rabu uolls.
ouhh tetibe cam tak tau nak stat tulis ape.
cuti sem tinggal lagi bape minggu je.
haihh petak aku fikir dah nak kene balik melaka.
barang pape pun tak beli lagi.
banyak bende nak kene buat.

beli barangbarang.
beli barangbarang.
aku ulang pasal beli barang tu ke?
-.-''

beli barang,
pehhtu bayar yuran,
pehhtu nak packing2 lagi. 
haihh paling nyampah part packing2 nih.
da lah barang aku banyak. 
jenis bawak bekalan macam forever duduk melaka tak balikbalik joho.
pehhtu nanti mesti ade yang tak cukup.

ouhh thankfully, dapat kolej lagi untuk sem ni.
syukran syukran.
tapi tak sure kalau still dapat kolej yang same.
tun senaja, sebelah masjid, menghadap pejabat CTU, 30darjah ke timur laut nye kolej tuah.
gitcheww geografi dulu aku dapat C- tau.
aumm bangge nyee.

rindu betei la kat puan mama,
lame betei la nak tunggu hari sabtu.
tak sabau betei laa nak tunggu mama balik.
ape kebetei lahh betei nih.

ahh pishang dah aku,
tak tau nak taip ape lagi. 
pfftt. 

AMEERA RAMLY
165 CM