Wednesday

Tumblr_mgowj9rmgz1r85lwto1_500_large

holla holla selamat hari khamis :D 
rini ade koko. tapi aku tak pegi sebab kila cakap jangan pegi. 
dia pakse aku ngan dayah jangan pegi, kalau tak pegi nanti dapat tengok cite brave sesame.
ok aku pun tak pegi, walaupun rini ade presentation. muehehe.

semalam aku jumpe roti gardenia kat koperasi. 
serious shit, da bape minggu alor gajah takde roti gardenia.
jadi untuk beberape minggu yang takde roti tu, aku tibai nutella dengan biskut oatmeal apple. ape rase siak. telan je lahh.
takpe ade nutella, hidup anda selamat. 
memule sesaje nak teman dayah singgah koperasi nak cucuk duit kat BSN tu kan.
pehtu tetibe dayah jerit panggil aku, dia tunjuk roti gardenia kat rak roti.

gegeh aku beli,nasib baik sempat. 
sebab mase tu roti tu tinggal dalam bape ketul je kat situ.
saya meng-suggestkan supaye buat 7E dalam kampus nih. 
senang nak cari gardenia ngan nutella. mekasih.

yeayy malam ni ade roti gardenia for everyone! 
*lelompat acah2 comel*

AMEERA RAMLY
165 CM