Saturday

ok, kat post bawah ni aku ade cakap aku ade gosip terbaru kan?
sebena nye takde lahh gosip sangat.
more to experience.
sape penah masuk PLKN?
haa, yang angkat tangan tuh pegi tuntut adiah kat sane.
sane lahh.


aku dapat pegi, mase cuti sem ary tu aku balik.
soalan yang lazimnye ditujah ke arah aku, dan kebiasaannye aku akan menjawab :


1. best tak pegi sane?
-best nye time tido jek.

2. camne budakbudak kat sane?
-cam aku jugak, ade due lobang idong.


3 kalau kat sane bangun tido pukul bape?
-pukul 4.30 paling awal. pukul 5 paling lambat. 
tapi slalunye dah nak 5.30 baru aku bangun. haihhh.


4. dalam satu dorm ade bape orang?
-takde kuota. skati lahh nak duduk bape orang. bukan kene bayar pun.
kerajaan yang tanggung.


5. makanan kat sane sedap2 tak?
-kalau kau jadik aku, sedap ke tak kau mesti kene cekik makanan 
kat situ sebab lapar tahap gaban.


6. kat sane dapat bape uniform? kene bayar tak?
-bape kau nak, mintak aje. aku bayar pakai credit kad citibank.
tapi kene reject sebab bukan warganegare. -..-


7. kat sane boleh pegang henpon tak?
- boleh kalau kau nak belanje bangkit tubi free2 depan budakbudak lain ngan jurulatih.
maluuu sioottt.


8. camne nak bukak pesbuk lau kat sane?
(aku tak jawab, tapi aku bagi buku lima kat penanye soalan itu tadi)


dan ayatayat yang slalu dituju ke arah aku bile merekamereka yang lain 
menyambut kepulangan aku dari kem :


1. ee, kau dah gelap! 
2. kenape kau nampak makin gemok? 
atau
3. kau nampak dah cengkung sket lahh.
4. pesal suare kau cam baru tumbuh halkum.
5. kasar nye tangan kau.


dan banyak lagi ayatayat yang mengguris aty yang tak sanggup aku nak luah kan kat sini.
sian, arwah tu baik orang nye.
____________________________________________


pelatih yang lain tamat latihan 2disember nanti,
tapi aku tamat latihan awal,
sebab kene sambung blajar.
untung lahh dorang dapat pegi main kayak, pegi khidmat komuniti, pegi depan, pegi blakang,
tapi aku tak dapat ikot.
sian aku, best nye korang.
takpe lahh, rezeki anakanak kann.


TENKS FOR ALL THE BITTERSWEET MOMENTS WE SHARED TOGETHER, HUNNYBUNNY.


chacha
ninie
sue
wowwa
adeq (lala)
nanasyabana 
fara


KUMPULAN 3, SIRI 8/2011 <3





AMEERA RAMLY
165 CM