Saturday

selamat pagi bumi ku tercinta ~
dan selamat hari Ahad, atau lebih dikenali sebagai SUNday <3
rindurindi kat blog hidup segan mati tak mahu aku nih.
huu, lame nye da tak mengupdate blog buruk nih.
banyak gosip mak nakk share kat korangg dik nonn.
haaihh, terjadik akua pulak.
C H O Y Y ~


firstly, aku nak cakap bebanyak timekasih sebab follower aku dahh bertambahh!
yeaayyy, sukesukesuke. behh, gedik already. MAAF.
last aku menengok blog aku nih, ade lahh dalam 4bulan lepas, mase tu baru dalam 80+ follower.
pastu aku kene pegi PLKN.
jangan tanye aku pegi sane, kurus ke tak kalau kau tak nak menanggung aib seumur hidup.
skang aku dah balik, tetibe rase nak ziarah blog nih kan.
pastu nampak dah bertambah ke 106 follower tuuu ~
tak bangge, tapi gembira lahh ^^,




mekasih kepade sedare2 dan sedari2 follower yang memfollow blog aku nihh.
nanti aku post kan choki2 sorang dapat due eah eah.


p/s : memang aku sengaje letak gambagamba follower besaw2 sampai tekeluar dari kotak.
harap maklum, majulah sukan untuk negare.


_____________________________________________________

AMEERA RAMLY
165 CM