Saturday

selamat hari ahad kepade sumer penghuni dunia ~
bersua kite kembali dalam blog aku yang semputsempit ditiup angin ni.
 wahh ghindu nyeww kat blog iteww ^.^
dah bersarang dah blog nih, da lame aku tak meng"hupdate" beliau.


ok, firstly, perasan tak yang shoutmix tu dah takde?
haa, sebab memang aku nak buang.
sebab ade member aku cakap shoutmix tu buat blog aku nampak cam parkinson. *name dy fatin kelikelik
jap kuar, jap masuk, jap tak nak masuk langsung.
hohhh (=o=)
takpe lahh, demi kebaikan semua pihak, aku rela membuang shoutmix tu.
so, in any case korang nak leave comment kat aku,
u have to do it manually. *cehh, speaking already dik nonn ~
bukan aku tak nak wat shoutmix baru, tapi bodben kat sini sloww gileww.
aku sempat pegi cuci baju jap sementare menunggu bodben untuk connected,
haa, nampak tak kelembapan dye di situ?
kan kan.


nak tau tak nape aku dah lame tak update entry?
haa tanye cepat tanye cepat!
ok ok, jangan berebut anak anak, ni aku nak bagitau lahh nape aku dah lame tak update entry.
*especially untuk member plkn yang suruh aku update cepatcepat. auuww.


sebab aku dah kat melake! yeaayy ~
dah jadik student dahh, alhamdulillah dapat jugak capai ape yang mama+papa aku nakkan slame nih.
kos ape kos ape?
mesti korang nak tanye soalan cam tu kan kan.
ok, sape yang jawab "tak" tu dah bule klik pangkah kat belah atas sebelah kanan skali tuh, tak nak kawan kau.
ok lahh ok lahh, nak gurau pun tak bule.

aku ambik kos masscomm.
so student yang ambik kos masscomm digelar masscommers
ok tu je lahh.
keep counting ye deqdam (adik aku), next week aku balik jaybee tercinta.
huuu tak sabau dik nonn!
yeayyy, dengan ini saye ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan jutaan timekaseh lahh
kepade echa yang sempat menge"call" aku mase dy kat Melaka Central ritu.
tolong belikan tiket.
haihh tak teringat plak aku nak pegi cari tiket, nasib baik dorang ingatkan.


actually, aku takde idea nak tulis ape nih.
ouhh, skang ni rambut aku dahh sampai paras bahu, yeayy. 
nak bela lagi panjaaaannnngggg, macam nih :


Tumblr_lwdtvmxyub1qcc6dwo1_500_large


pastu nak potong camnih :


Sam-sparro-pink-cloud_large


hahhh bodo kan, bela panjang2, tetibe wat haircut camtuh.
memang tak lahh.
ok2, aku nak rambut panjang2 cam gamba yang kat atas skali tuhh.
dahh lahh, jangan nak sentap sangat lahh kan,
cite pasal rambut je kott.


ok ok, nak tengok tak rambut aku yang skang nih?
haisshh, tak payahh lahh. malu lahh.
takpe lahh, nanti bile agakagak rambut aku dah macam rapunzel,
baru aku tunjuk kat korang.
ouhh citerase gitu!
kau mampu dik nonn??




ok tuh aje lahh, dah menaip panjangpanjang, baru aku pasan,
update aku kali nih takde topik.
mintak maap lahh. aku terlalu memikirkan masalah bangsa dan negare,
sampai kucar kacir blog aku dibuatnye.
cis.


ouhh, by the way, mekasih lahh kepade member aku, edan muncett
sebab dah menganugerah kan aku ngan gelaran baru.


"mokmel"


untuunnggglahhh ~
haihh, tetibe rase cam malu plak nak taip name sendrik.
sengal kau edan, tak nak kawan kau sehari.
dahh, aku malu nihh.
jangan cakap ngan aku.


babai ~


_______________________________________________________









AMEERA RAMLY
165 CM