Tuesday

selamat hari selase kepade sumer penghuni dunie ~
yeayy ary nih ary ke 4 aku cuti.
huu seronot nye.


ok, so skang nih aku takde topik yang best yang nak share ngan korang.
tepu otak. 
tepu otak.
tepu otak.


ouhh, okayyy, aku dah ade kad matriks!
*actually dah lame dapat -..-''
tapi sesaje nak interframe kat sini.



okeh bebeh, korang abaikan jek gamba pasport tuh.
tapi yang best nye aku nak citer pasal pendrive tuu. hahah.
mesti yuu all akan cakap,

"pentol ape pompuan nih? pendrive pun nak jadik isu ke? haa?!!"

eahh skati aku lahh, blog aku, bukan blog kau cik jahh.
and bukan laki kau yang aku tergila-gila kan.
*takde kene mengene kan. ok dahh diam.

pendrive tuh 4gig tauu. cube lahh korang teka harge dy.
teka lahh.
teka laa.
teka laahh.
teekaaaa laahhhhhh.

dah, tak nak teka sudahh.
ok lahh, harge dye 9 RINGGIT MALAYSIA~
haa, murahh kan murah kann?

akak pun terkejut nookk,
nak gugur bulu idung. 
ok tuh jek cite pasal pendrive tuh. 
memeyhh la, takde kene mengene pun ngan sesape,
tapi at least aku dah berjaye spend duit aku ke jalan yang benar,
sebab aku cume tinggal rm80 jek untuk spend sampai another 1 week.
wowww.


ok, tuh jek perkongsian kite pade pagi ini, semoga kite berjumpe lagi pade mase akan datang.
ok, byee.


______________________________________

AMEERA RAMLY
165 CM