Monday

Tumblr_lyulezh3jd1qm6v2ro1_500_large

selamat hari isnin you olls :D
ok dah lame tak update blog nih, 
rase rindu yang mendalam terhadapnye semakin menggunung lalu terputik lahh buihbuih cinta antare kite.
intro yang sangat menggelikan dan menggugurkan bulubulu ketiak aku dan kalian.
okeh kite biarkan dye di situ bersame dengan introintro yang lain. 

ABAIKAN MEREKA!

skang nih da masuk study week, which means dah nak dekat ngan final exam.
ouhhhh, geeeerrruuunnn maaakkkk ~
rase macam nak buatbuat pitam dan mengharapkan seseorang untuk menyambut aku yang kononkonon dah nak jatuh pengsan. ehem, pahampaham lahh eah.

jadi, apebile final sudah semakin hampir, maka lecturer pun mule lahh meng"full"kan kelas untuk last meeting.
ok tersangat bizi dan tersangat ngantuk seterusnye tersangat homesick :(
sedih tak cite aku.
ok maybe korang tak sedih sebab korang ngah bersuka ria tengok citer vanilla coklat kan.
ok fine, pegi lahh tengok. 
nanti bile cite tu dah abes jangan cari aku.
pegi main jauhjauh. 

ok aku dah tepu otak sebab tak tau nak cite pasal ape lagi.
nanti lahh bile aku terase nak update aku update lahh.

aku  TENSION !

ok babai, love yuu olls. mmmuaahh :D





AMEERA RAMLY
165 CM