Thursday

there this guy.

selamat hari khamis dunia!
and of course selamat hari update blog untuk diri aku sendiri.
ok, skang dah kat melaka :D

i feel kinda homesick T__T

rindu mama+papa+deqdam
dan mesti lahh + harusss lahh rindu encik acap <3
rindu bau kat bilik tidur aku
rindu selimut yang kat umah tuu
rindu meja yang cumel tuh.
ok lahh, sumer yang kat jb aku rindu!


ouhh, sebelum balik melaka kan,
boo bagi aku "girlfriend" dye. hehe.
not that girlfriend lahh, i mean his beloved canon.
ok tenkiu byy. 

akak rase serbe salah dik nonn,
actually dye tak penanh berenggang ngan canon dye tu, aku nampak nak pegi memane pun dye bawak.
nak pegi toilet pun dye bawak.
behh, kuat betul cinta dye terhadap objek tak bernyawe tu.
tapi tak sekuat cinte dye terhadap aku yang benyawa ni lahh kan.

ok fine, ayat dah menyimpang -..-''

ok pastu nape dye nak bagi aku bawak balik melaka?
nape perkare ini mesti dijadi kan isu?
nape nak diketengah kan dan diperkotak-katikkan?
siape yang harus dipersalahkan?

kenape?
kenape?
kenape??

cehh, ayat tak payah lahh nak besa2 sangat kan, 
cam korang yang membace nih rabun huruf jek kan.
konon nak dramatik sangat lahh tu. eleh. *tangan kat bahu, idong dikembangkan.

ok skati boo aku lahh nak bagi aku ke, nak bagi diri dye sendiri ke.
yang penting dye bahagie, dan aku bertambah lahh bahagie.
eahh hellooo, dslr is one of my wishlist tauu.

kau mampu?

akak tak mampu nook, sebab tuh akak ngidam2 jek.
hehe. 

ok boo, actually kite tersuke sangat dan tergembire serta terharu gile gabak bile kite cakap kat awak, nape bagi kite pakai, kan awak slalu nak pegi manemane bawak kamera nih.
nanti camne awak nak pakai kalau kite bawak balik melaka.

pastu awak cakap,
"it's your dream right? bawak jek balik melaka. nanti kan by datang sane."

HAHAHAHAH bahagie siak!
auwww kite rase cam nak gigit kamera tu jek. ;D

ok byy, sayang awak banyakbanyak.
mekasih bagi kite pakai kamera tu.

ok pastu aku bukak kamera tuh, skodengskodeng tetibe terjumpe gamba nih.


ok kemudian tanpe memikirkan mase depan, aku terus mengedit dan menukar kalerkaler yang ade dan aku membuang segale jerawat, jeragat mahupun jerawat dan jeragat yang ade dan aku meng-transformkannye menjadi sebuah hasil karya yang hebat yang dipenuhi dengan perasaan artistik mahupun spastik yang mendalam terhadap alam sekeliling. 

kau tak paham kan ayat aku?
hahahh padan muke. dulu soh blaja komsas tak nak.

ok byy, kite suke giler gamba nih. kite terus upload kat pesbuk.
memang tujuannye untuk menayang kan kat sumer orang yang muke kite sebenar nye takde jerawat walaupun setelah di-zoom.
*tetibe -.-''

alaa sebenarnye kite suke giler gamba nih sebab kite nak suke.
kalau kite cakap kite tak suke nanti by cakap kite tak suke tengok gamba kite ngan by.
jadik nanti by pun tak suke tengok gamba kite. 
ok aku dah mule tak paham ape yang aku taip nih.

takpe lahh, sebenarnye itu jek update untuk kali ini.
sebarang pertanyaan, boleh lah rujuk aku sendiri.
tu pun kalau aku rase aku nak jawab pertanyaan korang, aku jawab lahh.

natijahnye, majulah sukan untuk negare!
dan majulah korang untuk aku. ok fine, tak nak maju dahh.
babai :D 
LOVE YUU OLLSS~
AMEERA RAMLY
165 CM